Aktualności

Udany wypad na ryby

Aktualności | 2012-05-17 | Publikujący: Koło PZW nr 126 Odra

Razem z synami od nie pamiętnych czasów  wybrałem  się na nowe łowisko licencyjne "BAŻYNA" Okręgu PZW Katowice , gospodarz Koło PZW 62 Wodzisław ŚL.

Pogoda fatalna , było zimno i padał deszcz, ale skoro powiedziało się słowo to jedziemy. Po przyjeździe zaczęliśmy znosić cały sprzęt a należy stwierdzić , że jest tego trochę .

O godzi. 16.00 mniej więcej byliśmy gotowi oczywiście losowanie między nami stanowisk i przystąpiliśmy do wędkowania.

Minęła godzina i nic , o koło 19,30 pierwsze branie u Mirka jest karp pełno łuski    6,800 kg oczywiście gratulacje uściski , ja z Arkiem nic , o godz. 23,30 drugie branie u Mirka karp  6.600 kg a u nas echo , wiec postanawiamy się trochę zdrzemnąć.

Wstajemy o godz. 5.00  pełni optymizmu i nadziei  , godzina 8.00 branie u M I R K A   karp 9 kg , za chwilę o godz. 8.10 następny karp 7,600 , godz. 8.50 znowu karp 8 kg , a ja z Arkiem tylko kiwamy głowami  i gratulujemy . Patrzymy na siebie i co mamy zrobić czy te karpie się na nas podgniwały tym bardziej ,że Mirek wziął zanętę  od Arka wymieszał i łowił .

Nareszcie o godz. 9,40 jest pierwsze branie u mnie  karp 6,400 kg, w duchu mam nadzieję  że teraz sytuacja się zmieni , o godz. 10.00 drugie branie i jest karp 7kg,

Następne branie o 11.00 i trzeci karp 9 kg , a więc jest nadzieja że nie jest z tak źle a tu u  Mirka branie  i karp 11,100 , wreszcie Arek ma branie i wyciąga karpia 3.100

Kończy się czas naszych połowów, jesteśmy zadowoleni bo każdy coś złowił , oczywiście największe gratulacje otrzymuje Mirek i wygrywa bardzo trudną rywalizację, ale niestety  tak to już jest ,gdy się chce złowić jak najwięcej ryb.

Pakujemy cały sprzęt idę po jeszcze jedną wędkę i tu niespodzianka jest kolejne branie karp 7 kg , czyli mogę powiedzieć jest pełny sukces.

Należy stwierdzić ,że zbiornik Bażyna jest bardzo rybny ale dosyć płytki , chociaż w tym czasie nie udało się pokonać Prezesa Koła który złowił 13,200 kg karpia, to cała nasza wyprawa była bardzo udana . Mamy nadzieję , że na zawodach które organizuje Koło w miesiącu czerwcu uda się powielić sukces z tej wyprawy.